مصاحبه آرشیو خبر ها
خبری که نمی دانستیم ! ساری پیش از دیدار مقابل لیون کنار گذاشته شده بود

خبری که نمی دانستیم ! ساری پیش از دیدار مقابل لیون کنار گذاشته شده بود

او را باید یکی از موفق ترین مدیران یووه بدانیم کسی که زمان مدیریت او یوونتوس قدرت ویژه ای داشت و از بهترین مربیان، بازیکنان و کادر فنی در آن سال ها برخوردار بود. لوچانو موجی که حالا بیشتر به کارشناسی می پردازد در اظهارنظری در خصوص شرایط کنونی یووه و تغییرات این باشگاه می گوید:

 

این انتخاب هیچ ارتباطی با عدم نتیجه گیری در لیگ قهرمانان ندارد، این نتیجه یک استدلال و تصمیم قبلی ست. تصمیمی برای هر مدیری که بخواهد آینده باشگاه خود را تضمیم کند. هر چند که اسکودتوی نهم نیز توانست ساری را نجات دهد، اما باید بدانیم که ساری پیش از دیدار برابر لیون از این تصمیم مطلع بود، او می دانست که کنار گذاشته شده و این برای یک مربی در دیدار مهمی که پیش روی اوست بسیار دشوار است. ساری برای بهبود شرایط و برای رسیدن یووه به قهرمانی در لیگ قهرمانان آمده بود اما موفق نشد حتی روند بدتر نیز شد شما در ترکیب تیم دو مهاجم به نام های رونالدو و دیبالا دارید اما در گلزنی موفق نیستید رکوردها از دست رفت در دفاع یکی از بدترین فصل های یووه رقم خورد 43 گل خورده و این واقعا نمی تواند نتیجه خوبی باشد.

 

اما برای موجی مشکل دیگری را نیز برای یووه وجود داشته و یا دارد و آن رونالدوست، موجی می گوید:

 

تقریبا رونالدو برای هر توپی تلاش کرد برای رسیدن به گل و زدن گل اما در مقابل او هم تیمی هایش چنان رمق و انگیزه ای نداشتند. نمی دانم ساری چه می خواست و چرا اینگونه شد.

 

و حالا انتخاب آندره آ پیرلو و نظر موجی

 

او با لطف و استقبال زیادی روبرو شد. با کارنامه ای از پیروزی ها و تجربه خوب در زمین، درست برعکس ساری. باید بگویم که ساری هیچ تسلطی بر روی بازیکنانش نداشت و بازیکنان او را گوش نمی دادند این مسئله مهمی ست. اما شرط بندی درباره یک مربی تازه کار باید به این ریسک جسورانه احترام گذاشت، باشگاه و مدیران از او حمایت می کنند حدافق در ابتدای امر چنین است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: